czwartek, 16 maja 2013

Mity dotyczące " sześciopaka" OBALONE

Mocny, wyrzeźbiony brzuch wymaga odpowiednio dobranych ćwiczeń, oraz zróżnicowanej diety.
Osoby które mają na celu zrzucenie kilku kilogramów, niech nie łudzą się i nie wierzą, w te bzdury i pseudonaukowe artykuły, próbujące nam wmówić, że "tłuszcz zmienimy na mięśnie" jest kąpletną bzdurą. Fizjologicznie jest to niemożliwe. Zatem wszystkie osoby które wierzą, że robiąc tylko i wyłącznie same brzuszki, dorąbią się "kaloryfera" są w błędzie. Wykonując jedynie ćwiczenia siłowe na brzuch, wzmocnisz jego mięśnie, ale nigdy nie "wyjdą one na światło dzienne" dopóki nie spalisz tłuszczu, który pokrywa ich zasłonę. Jedynie połączenie ćwiczeń aerobowych np. bieganie, pływanie, nordic walking, skakanka itp. z ćwiczeniami na mięśnie brzucha, oraz odpowiedznią dietą, spawią, że twój brzuch będzie taki, o jakim zawsze marzyłeś.

4 komentarze:

  1. Bardzo ciekawy wpis ;) masz absolutna racje

    OdpowiedzUsuń
  2. myślę, że każdy kto jest uparty i zaczyna pracę nad swoim ciałem prędzej czy później dojdzie do tego wniosku z twojej notki sam, tak jak ja. rok temu byłam strasznie zdziwiona, dlaczego robię codziennie "skalpel" chodakowskiej a pomimo to moje wymiary i waga wciąż stoją w miejscu, eh... trening siłowy rządzi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. i ja o taki brzuch walcze;)

    OdpowiedzUsuń